Schiphol - Reisverslag uit Meerkerk, Nederland van Sonja Hertog - WaarBenJij.nu Schiphol - Reisverslag uit Meerkerk, Nederland van Sonja Hertog - WaarBenJij.nu

Schiphol

Blijf op de hoogte en volg Sonja

06 Juli 2017 | Nederland, Meerkerk

Vanmorgen de backpacks ingepakt en vertrokken naar onze eerste stop, Nieuwegein. We hebben bij Renzo geluncht en daarna vertrokken naar Aalsmeer, waar we een parkeerplaats reservering hebben. Het parkeren bij Budget247 verliep voorspoedig. De auto werd meegenomen en wij konden plaatsnemen in het busje dat ons naar Schiphol zou brengen. 3 Belgische mannen zaten achter ons, zij reisden via Singapore naar Vietnam. Bij het bagage drop-off punt konden Xascha en ik onze bagage inchecken, bij Renzo verscheen er een foutmelding, hij moest zijn bagage in laten checken bij een balie. Geen wachtrijen bij de controle van de handbagage en ook niet bij de paspoortcontrole. Via de zelfscanner boden we de paspoorten aan en konden doorlopen. Precies om 15.00 uur hadden we alle controles gehad. Bij de Starbucks drinken we wat en lezen wat. Straks nog wat US Dollars halen om de visa in Vietnam en Cambodja mee te betalen.
Onze vlucht naar Bangkok vertrekt om 17.50 uur...